PRODUKTY FIRMY COMARCH
Zawsze należy zwracać uwagę na klasę dostawcy oprogramowania. My robimy to od wielu lat. Wyszukujemy na rynku informatycznym najlepszych producentów oprogramowania. Do tych najlepszych nalezy firma Comarch. Jest to nasz kluczowy dostwca oprogramowania. Współpraca firmy Comarch ze swoimi partnerami stoi na najwyższym światowym poziomie, co zapewnia skuteczność i szybkość realizacji wdrożeń. Ponad dwa tysiące osób zatrudnionych na całym świecie przez firmę Comarch gwarantuje stały rozwój ich rozwiązań informatycznych. Firma działa w Europie, Azji, Ameryce i w innych także egzotycznych okolicach świata. Reasumując, jest to partner godny zaufania! Wszelkie problemy pojawiające się podczas wdrożeń, są rozwiązywane błyskawicznie. Dzięki temu nasi klienci nie odczuwają trudów związanych z mozolnym procesem wdrożenia oprogramowania.
Polecamy szeroką gamę produktów Comarch. Wszystkie firmy, począwszy od tych najmniejszych poprzez średnie do tych dużych, znajdą dla siebie dpowiednie pakiety skutecznych rozwiązań informatycznych. W skład produktów wchodzą między innymi takie moduły jak: finanse i księgowość, HR, kadry i płace, obsługa sprzedaży i magazynów oraz zarządzanie relacjami z klientami. Poniżej przedstawiamy listę oraz krótkie charakterystyki poszczególnych pakietów oprogramowania frimy Comarch.
DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW:
czyli dla tych firm (dowolnej branży), w których na podstawie analizy przedwdrożeniowej stwierdzono, że do pełnej realizacji ich działań wystarczy tylko kilka stanowisk komputerowych.
-
COMARCH OPTIMA:
to wielomodułowy program zaspokajający potrzeby każdej małej i średniej firmy, biura rachunkowego i firmy prowadzącej sprzedaż detaliczną. Jego główną cechą jest zintegrowanie, wprowadzone dane są dostępne we wszystkich modułach - to funkcjonalność, którą oferuje tylko dla COMARCH OPTIMA. Różnorodność modułów sprawia, że każda firma jest w stanie używać COMARCH OPTIMA jako dobrego i pewnego narzędzia codziennej pracy.
Cechą wiodącą COMARCH OPTIMA jest nowoczesność - program pracuje z wykorzystaniem bezpiecznej i nowoczesnej bazy danych Microsoft SQL. Program doceniony przez wiele firm, działających w różnych branżach. - COMARCH KLASYKA:
to grupa produktów pracujących na platformie DOS. Produkty istnieją na rynku od kilkunastu lat, doświadczenia przy ich tworzeniu sprawiły, iż mogą zaspokoić potrzeby każdej firmy w dowolnej branży.
DLA ŚREDNICH I DUŻYCH PRZEDSIĘBIORSTW:
czyli dla firm o zaawansowanych procesach gospodarczych, posiadających powyżej pięciu stanowisk systemu wspomagającego zarządzanie.
-
System COMARCH CDN XL:
to wielomodułowy Zintegrowany System Informatyczny klasy ERP dedykowany dla średnich i dużych firm handlowych, usługowych i produkcyjnych. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii - Microsoft SQL Server 2005 - zapewnia sprawną, bezawaryjną pracę, bezpieczeństwo danych oraz integrację z aplikacjami z pakietu Microsoft Office. Dostępne moduły: Administracja, Zamówienia, Sprzedaż, Serwis i Remonty, Import, Księgowość, Środki Trwałe, Controlling, Produkcja, Płace i Kadry, CRM, Zamówienia Intenetowe oraz COMARCH OPTIMA Oddział - system sprzedaży on-line. Szeroko rozwinięta funkcjonalność w połączeniu z możliwościami parametryzacji i konfiguracji pozwalają na dostosowanie produktu do indywidualnych i unikalnych potrzeb klienta. COMARCH CDN XL jest najchętniej kupowanym systemem klasy ERP w Polsce. Dzięki bogatej funkcjonalności i niezawodności zdobył zaufanie ponad 1700 klientów. -
System COMARCH RETAIL:
Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa, sprawne zarządzanie, prowadzenie jednolitej polityki firmowej, a w efekcie poprawa wyniku handlowego to wyzwania, przed jakimi staje sieć detaliczna w warunkach nowoczesnej gospodarki rynkowej. W obecnych czasach potrzebne jest całościowe spojrzenie na wszystkie procesy operacyjne w ramach sieci detalicznej, a jednocześnie dbałość o pojedyncze zdarzenia handlowe, będące podstawą prowadzenia tego typu działalności.
Punkty sprzedaży wchodzące w skład sieci są zorganizowane i zarządzane centralnie, co ma kluczowe znaczenie w przypadku sieci detalicznych. Zarządzanie magazynami, decyzje logistyczne czy współpraca z dostawcami administrowane są z poziomu centrali. Podobnie odbywa się proces kreowania polityki cenowej, promocyjnej i rabatowej, struktury uprawnień oraz zarządzania finansami firmy.
Głównymi wyzwaniami dla sieci detalicznych są:
Zatowarowanie sieci sklepów
Zatowarowanie połączone z historyczną analizą sprzedaży i prognozowaniem popytu polega na określeniu, które towary i w jakim czasie mają trafić na półki sklepowe, aby zoptymalizować działanie sieci.
Prowadzenie jednolitej polityki cenowej
Za politykę cenową, ustalanie cenników i promocji na towary sprzedawane w sieci odpowiada centrala. Konieczne jest zdefiniowanie zakresu niezależności każdego z oddziałów w związku ze specyfiką modelu prowadzonej działalności (np. spożywcze sieci detaliczne charakteryzują się bardzo ograniczoną autonomią oddziałów i przeniesieniem procesów decyzyjnych na szczebel centralny, podczas gdy sieci w branży RTV/AGD lub odzieżowej pozwalają oddziałom decydować o wielu aspektach ich działalności).
Kompleksowa analiza procesów sprzedażowych
Ile sprzedajemy? Komu sprzedajemy? Od kogo kupujemy i w jakiej ilości? To pytania, które zadaje sobie każdy menadżer zarządzający siecią sprzedaży detalicznej.
Budowa lojalności klientów
Kluczowe jest budowanie zadowolenia klienta poprzez szybką obsługę oraz skuteczne narzędzia zachęcającego go do powrotu do naszego sklepu. Zadowolony Klient ponownie dokona zakupów w sklepie i będzie rekomendował sklep osobom ze swojego otoczenia. Według Harvard Business Review zmniejszenie odpływu klientów jedynie o 5 procent daje firmie dwukrotny wzrost zysku. Dlatego tak ważne jest dążenie do zachęcania klientów „jednorazowych” by stali się klientami stałymi.
Zarządzanie infrastrukturą IT
Współczesne sieci detaliczne nie mogą istnieć bez dobrze dobranego systemu informatycznego. Dzięki systemowi kadra zarządzająca może odpowiedzieć sobie na kilka bardzo ważnych pytań: W jaki sposób koordynować pracę pomiędzy centralą a punktami sprzedaży? W jaki sposób zabezpieczyć się przed utratą stanowiska sprzedażowego? W jaki sposób archiwizować dane i aktualizować oprogramowanie w punktach sprzedaży? W jaki sposób analizować gromadzone dane w systemie?
-
System COMARCH MOBILE:
to nowoczesna platforma, która umożliwia wykonywanie codziennej pracy za pomocą urządzeń mobilnych (telefonów komórkowych, smartphonów, kolektorów). Dzięki jej wykorzystaniu menedżerowie mogą skutecznie zarządzać, a handlowcy sprawnie realizować swoje zadania przebywając poza biurem. Platforma Comarch Mobile pozwala także na ograniczenie pomyłek w pracy magazynie oraz ogranicza koszty funkcjonowania działu logistyki.
Dlaczego Comarch Mobile?
Urządzenia mobilne stają się podstawowym narzędziem komunikacyjnym używanym w nowoczesnych firmach, niejednokrotnie ważniejszym od stacjonarnego telefonu, czy komputera. W sytuacji, gdy telefon komórkowy, a raczej terminal mobilny, staje się urządzeniem, z którym użytkownicy się niemal nie rozstają, oczekują oni dostępu do tych samych aplikacji, których używają na laptopie, czy komputerze osobistym. -
Przyzwyczajeni do urządzeń mobilnych użytkownicy coraz częścią chcą je używać w swojej pracy. Analitycy prognozują, że za kilka lat co trzeci pracownik będzie wykonywał swoje obowiązki wykorzystując do tego urządzenia mobilne, zwiększając w ten sposób swoją wydajność i skuteczność. Aby usprawnić obieg informacji w firmie, a także minimalizować koszty jej funkcjonowania już teraz należy wykorzystywać urządzenia mobilne, które dodatkowo powinny być zintegrowane z systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Funkcjonalność taką zapewnia Comarch Mobile.
-
Elastyczna praca poza biurem
Platforma Comarch Mobile znacznie uelastycznia pracę zarówno osób zarządzających, jak i wielu pracowników przedsiębiorstwa, uniezależniając ją od konkretnego miejsca, w którym w danej chwili przebywają. W efekcie menadżerowie mogą mieć wgląd do informacji zarządczej, a przedstawiciele handlowi na bieżąco wystawić dokumenty dla Klienta w sytuacji, gdy są w delegacji, czy w trakcie spotkania biznesowego. Comarch Mobile zwiększa także wydajność działań prowadzonych przez osoby wykonujące swoją pracę w magazynie. Comarch Mobile dzięki integracji z Comarch CDN XL oraz Comarch Altum, udostępnia funkcjonalności znane z systemu do zarządzania przedsiębiorstwem na telefonie komórkowym, smartphonie, czy kolektorze danych. -
Funkcjonalność dostosowana do użytkownika
Comarch Mobile wychodzi naprzeciw potrzebom różnych grup użytkowników:
menadżerów,
sprzedawców,
pracowników magazynu.
Dla każdej z tych grup dostępna jest dedykowana funkcjonalność istotna dla realizowanych przez nich zadań w przedsiębiorstwie:
Comarch Mobilny Menadżer – przeznaczony jest dla osób zarządzających firmą. Umożliwia szybki i intuicyjny wgląd do najważniejszych raportów na temat sytuacji przedsiębiorstwa w formie tabel, wykresów, map i kart wyników.
Comarch Mobilna Sprzedaż – dedykowany dla przedstawicieli handlowych, zapewnia wsparcie rozległych struktur sprzedaży. W efekcie przebywając bezpośrednio u Klienta możliwe jest np. wystawienie i wydrukowanie faktury i przyjęcie gotówki za towar.
Comarch Mobilny Magazyn – przeznaczony dla pracowników działu logistyki, którzy dzięki wykorzystaniu urządzeń typu kolektor danych sprawniej wykonują pracę w magazynie.
Korzyści biznesowe:
Zwiększenie wydajności pracy
Ograniczenie kosztów związanych ze sprzedażą i logistyką
Lepsze wykorzystanie zasobów przedsiębiorstwa
Skrócenie czasu obsługi klienta
Natychmiastowy dostęp do potrzebnych danych z każdego miejsca i o każdej porze
Usprawnienie obiegu informacji w firmie
Szybkie podejmowanie decyzji -
Comarch e-OPTIMA
Comarch e-OPT!MA - nowoczesny, zintegrowany program do zarządzania dostępny przez Internet. Dzięki niemu prosto i szybko:
wystawisz faktury
obsłużysz magazyn
zaksięgujesz dokumenty
naliczysz wypłaty
rozliczysz się z urzędami
poprowadzisz sklep internetowy
a wszystko to bez potrzeby instalacji programu na Twoim komputerze.
Zyskaj dostęp do najważniejszych danych kiedy tego potrzebujesz - 24h/dobę z każdego miejsca na świecie. Umożliwi to nowoczesny program do obsługi mikro i małej firmy udostępniany przez Internet.
Poznaj wszechświat korzyści Comarch e-OPT!MA »
Zastanawiasz się czy to dla Ciebie?
Rozwiązanie dedykowane jest nowoczesnym i mobilnym przedsiębiorcom z sektora MSP, którzy chcą mieć dostęp do najważniejszych danych oraz informacji niezależnie od miejsca pobytu i pory dnia.
Comarch e-OPT!MA świetnie sprawdza się również w pracy biur rachunkowych i ich klientów. Najważniejszymi zaletami modelu jest możliwość pracy z klientem biura na jednej bazie mimo różnych lokalizacji. Dzięki sieci Internet klienci mają także stały wgląd w swoje dane finansowe - co obu stronom pozwala znacznie oszczędzać czas.
Oto podstawowe korzyści jakie uzyskują Klienci decydując się na wynajęcie oprogramowania Comarch e-OPT!MA:
Dostęp do danych 24h/dobę z każdego zakątka świata.
Bezpieczeństwo danych.
Brak konieczności inwestowania dużych środków finansowych w zakup programu.
Oszczędność czasu dzięki możliwości pracowania w różnych lokalizacjach.
Brak wysokich wymagań sprzętowych.
Brak kosztów związanych z administrowaniem oraz konserwacją serwerów.
Stała opieka konsultantów.
Praca zawsze na najbardziej aktualnej wersji programu.
Brak kosztów wdrożenia.
Miesięczne płatności abonamentowe.
Po więcej informacji o powyższych produktach zapraszamy Państwa na stronę internetową firmy Comarch. W przypadku, gdy jesteście Państwo zainteresowani współpracą z naszą firmą w zakresie wdrożenia lub outsourcingu systemów Comarch zapraszamy do działu KONTAKT naszego serwisu internetowego.