OUTSOURCING OPROGRAMOWANIA
Wszystkie systemy informatyczne wymagają bieżącej konserwacji, czyli stałego profesjonalnego serwisu. Jesteśmy od wielu lat integratorem rozwiązań informatycznych i doskonale rozumiemy i znamy wszystkie aspekty funkcjonowania systemów informatycznych. Wiemy, że o sprawnym działaniu oprogramowania wspomagającego zarządzanie zawsze decydują kwestie techniczne i organizacyjne. Wiemy także, gdzie tkwią źródła wszystkich najważniejszych problemów. My umiemy je skutecznie eliminować.
Nasza oferta serwisu (outsourcingu) oprogramowania - to efekt wieloletnich doświadczeń. Po wdrożeniu każdego oprogramowania zawsze istnieje możliwość przekazania w całości lub w części jego zasobów informatycznych pod opiekę firmie outsourcingowej. Ta formuła współpracy zawsze stwarza możliwość większego skoncentrowania się firmom na tym, co stanowi ich podstawową działalność podstawową (najistotniejszą). Wtedy nie jest konieczne ich stałe angażowanie się w bardzo trudne kwestie informatyczne. Zapewnia to w efekcie większe bezpieczeństwo i wysoką sprawność pracujących systemów informatycznych, a jednocześnie znacznie obniża koszty ich eksploatacji.
Bardzo ważnym elementem outsourcingu jest stałe czuwanie (firmy outsourcingowej) nad ewentualną koniecznością rozbudowy systemów IT, a często nad zastosowaniem bardziej zaawansowanych i wyrafinowanych technik informatycznych służących rozwojowi firmy Klienta. Tego nigdy w odpowiednim czasie nie zauważą pracownicy firmy. Należy więc mieć spojrzenie zewnętrzne. Zawsze gwarantuje to zewnętrzna firma outsourcingowa, z dużym doświadczeniem rynkowym.
Wejście i trwanie firmy w outsorcingu zwykle
przebiega według następującego schematu:
- Analiza potrzeb i zasadności wprowadzenia usług outsourcingu
oprogramowania w trakcie których określa się zakres obowiązków dla firmy zewnętrznej. - Planowanie procesu wdrożenia outsourcingu, w czasie którego przygotowuje się
jednoznaczne dla obu stron procedury współpracy. - Realizacja usługi outsourcingu zgodnie z ustalonymi procedurami.
- Ciągły monitoring efektywności usługi outsourcingu,
- Sukcesywna modyfikacja funkcjonowania procesu outsourcingu.
- Analiza skutków współpracy.
- Wdrożenie wynikłych wniosków.
- Przejście w etap płynnej (wypracowanej) współpracy.
W przypadku Państwa zainteresowania outsourcingiem oraz w celu dokładniejszego wyjaśnienia wszystkich istotnych jego aspektów prosimy o kontakt telefoniczny: 447247530 lub poprzez FORMULARZ.